środa, 3 lutego 2016

Top 5 inspirujących instagramów


#1 FLORIANMEACCI




Jest to instagram na którym pewna osoba tworzy przepiękne rysunki sławnych osób, postaci z filmów, budynków, przyrody.Dosłownie wszystkiego i wychodzi jej to bardzo dobrze. Gdy pierwszy ra weszłam na ten profil to myślałam że to jest zdjęcie.Mega :D
#2 MLLECHAMALOW

Następnym instagramem godnym uwagi jest MLLECHAMALOW.Instagram ten należy do modelki Emeline Rose. Jej instagram jest w kolorach bieli, bladego fioletu i jasnej szarości.Aż miło popatrzeć.

3# barbiebeth

Ten kto oglądał na E! wie o kogo chodzi.A ci co nie wiedzą już wyjaśniam.Hanna Beth niedawnawno wygrała program DVF.Od tego czasu jest ambasadorką marki.Już od pierwszego odcinka spodobał mi się jej styl.Lubie czasami wchodzić na jej profil i inspirować się nią.

#4 BOTTLEBLONDE78

Na ten instagram wpadłam przypadkiem gdy szukałam pomysłu na świąteczną fryzure.Od razu te kolory przykuły moją uwage.Stylistka która wykonuje te fryzury inspiruje się kolorami różnych rzeczy np. Włosy w kolorze R2-D2(artuditu), jesiennych liści, syrenki arielki itp.Cały czas się zastanawiam co jeszcze wymyśli.
#5 MACADEMIANGIRL
 Macademian Girl czyli Tamara Gonzales Perea, czyli polska królowa koloru.Jest ona jedną z moich ulubionych blogerek modowych.Uwielbiam ją za to,że nie wstydzi się ubierać inaczaczej oraz za to że jest tak pozytywną osobą.Ta energia aż tryska  z jej instagrama :).Wchodzenie na jej profil poprawia mi chumor w smutne dni. :)


 




 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz