poniedziałek, 1 lutego 2016

Przegląd Social Media tego tygodnia


Karolina Pisarek oraz Jakob Kosel to finaliści ostatniej edycji top model.Nie wygrali programu ale i tak robią karierę w modelingu.Moim zdaniem mają wielki potencjał.Ciesze się, że im się udało oraz życzę im samych sukcesów.

Justin Bieber 2016, instagram

Justin Bieber wystylizował się na Kyniego Westa.Czyżby zmienił styl z młodzieżowego na bardziej wyszukany?

Rihanna po roku przerwy w końcu wydała swój nowy album.Z góry wam mówie warto było tyle czekać :D


Gratulacje dla Jess której stylizacja z fashion weeku pojawiła się na kilku stronach modowych a przede wszystkim w Vogue :)

Odkąd Zayn Malik odszedł z one direction było o nim cicho.Teraz jako solowy piosenkarz powraca wraz ze swoim nowym teledyskiem, w którym występuje wraz jego obecną dziewczyną Gigi Hadid



A Tu Moje Social Media :D


2 komentarze:

  1. Co do tej piosenki Zayn dopiero dzisiaj się o niej dowiedziałam czytając właśnie twojego posta.
    Bardzo podoba mi się teledysk tej piosenki, a Gigi jest prześliczna!! ;)
    Pozdrawiam

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że przeczytałam tego posta, doinformowałam się :D

    Zapraszam do nas
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń